星期二, 8月 21, 2007

我比從前快樂

百無聊賴一隻熊 says:
just now when i was taking shower


百無聊賴一隻熊 says:
i tot of something nice that i wanna jot down on my blog


百無聊賴一隻熊 says:
so mah c come in and put it in ms word first lor

百無聊賴一隻熊 says:
later have mood then blog


abalone says:
wat is it about??


百無聊賴一隻熊 says:
berlin wall


百無聊賴一隻熊 says:
i know i very 無聊


abalone says:
i want to say yes pula but to give u face... u can make it interesting


百無聊賴一隻熊 says:
鴨肉 (Yalor)
可以天馬行空
把原本不關我的事的一座牆,寫到完全跟我有密切關係

百無聊賴一隻熊 says:
哈哈


百無聊賴一隻熊 says:
這就是墨水

你不會懂的

abalone says:
siau liam lah u

abalone says:
墨水 = siau liam

百無聊賴一隻熊 says:
如果不 siaoliam


百無聊賴一隻熊 says:
就不會寫 blog


abalone says:
true also

abalone says:
but when u read back ur old old blog

abalone says:
i think u will be laughing there

百無聊賴一隻熊 says:
哈哈哈

abalone says:
hehehehehehe

百無聊賴一隻熊 says:
我會覺得我怎麼那麼有墨水

百無聊賴一隻熊 says:
可以寫出這樣的東西來


百無聊賴一隻熊 says:
說真的


百無聊賴一隻熊 says:
你叫我現在再寫回那些東西


百無聊賴一隻熊 says:
我根本寫不出


abalone says:
coz' u old liau mah

abalone says:
heheheheheh..

百無聊賴一隻熊 says:
我想也是


百無聊賴一隻熊 says:
現在我寫的東西


百無聊賴一隻熊 says:
兩三年前我照樣也是寫不出來


百無聊賴一隻熊 says:
現在比從前快樂

(跟好朋友的一番對話,覺得很有意思,所以 PO 了出來)
自說自話 <一隻熊> @ 9:50 下午

0 Comments:

張貼留言

<< Home